SEO: The never ending story

By:

Det første folk spørger om, når de henvender sig i forbindelse med et muligt samarbejde er: Hvad er prisen på SEO? Og gang på gang er jeg nødt til at skuffe dem, for jeg kan ikke give et generelt svar på SEO priser. Som overskriften fortæller, så er SEO-arbejdet en never ending story. Det skal vedligeholdes kontinuerligt. Alternativt bliver man overhalet af konkurrenterne.

Abonnementer er vejen frem

Der er mange ting, der spiller ind på prisen for SEO, fx: hjemmesidens omfang og kvalitet, allerede eksisterende SEO samt nuværende placering på Google, konkurrencen i brancen etc. Derfor er prisen som regel individuel fra kunde til kunde. Der er også virksomheder, der har et lille budget, og som derfor ønsker sig de mest basale løsninger, mens andre vil have en dybdegående SEO-løsning.

Derfor er der i virkeligheden kun én generel ting at sige om SEO-priserne: De er variable. Men for at det ikke skal stikke af, så tilbyder jeg altid mine kunder en abonnementsløsning med månedlige rapporter. På den måde kender kunden økonomien, og virksomheden kan følge med i resultaterne. Lever resultaterne ikke op til kundens forventninger, så tilbyder jeg desuden altid opsigelse uden varsel – der er ingen, der får noget ud af et samarbejde, som ikke er ønsket af den ene part.

Posted in: seo priser